Székhelyszolgáltatás és az ellenőrzések

by admin
székhelyszolgáltatás feltételei

székhelyszolgáltatás feltételei

Hatósági ellenőrzésre felkészülve a következők betartására érdemes figyelni. Székhelyként megjelölt épület homlokzatára ki kell helyezni a megbízó cég cégtábláját. Székhelyen megtalálhatónak kell lennie az érvényes szerződésnek, amely megmutatja, hogy a cégvezető milyen jogcímen tüntette fel az adott helyszínt székhelyként, továbbá a társasági szerződés és cégbejegyzési végzés másolatának. A székhelynek rendelkeznie kell a cégvezető címével és telefonszámával, illetve a cég iratmegőrzési címével. A székhelynek pontos dokumentációt kell vezetnie a hivatalos levelek átvételéről és a cégvezetőnek való továbbításáról. A cég a székhelyszolgáltatóval kötött szerződésben köteles feltüntetni azokat az iratokat, amelyeket az adott székhelyen kíván őrizni és rendelkezésre tartani. A cég iratai közül a hatósági engedélyeket, cégiratokat, a számviteli törvény szerinti beszámolóját és az adóhatóság felé történő adatbejelentési kötelezettségeivel kapcsolatos iratait köteles a székhelyen tárolni. A topcegalapitas.eu szakembereinél ezeket betartva vehető igénybe a székhelyszolgáltatás.


MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Copyright 2024 dobdepo | Powered by WordPress