Ha igény van rá, vehetünk rövidebb karosszériás, jobban forduló, kedvezőbb példányt, könnyebb tömeggel, vagy 4,5 tonnás terhelhetőségűt, teherautós jogosítványhoz. Társként egyébként egészen jó a Renault Master. 2,3 literes dízelmotorja ugyanis a kategóriához mérten egészen csendesen, visszafogottan dolgozik, a 170 lóerős biturbó változat pedig kirobbanó erővel ajándékoz meg minket. Üresen egészen élénken repül a kéttonnás bódé, már legalul is használható mértékű nyomatékot kapunk, 2500-tól pedig kitartóan, egészen 4000-ig húz a motor. Mindez a túlzott elán a teljes terhelhetőség határán táncolva nyer értelmet, amikor is nem kell kitaposnunk az egység belét ahhoz, hogy rakományunkat flottul elvigyük A-ból B-be. Eközben ráadásul nem is szomjas az egység, visszafogottan közlekedve országúton akár 6,5, városban pedig 7,5 l/100 km-es étvággyal is közlekedhetünk. Ezért sokféle feladatra kiválóan alkalmas kisteherautó, melyhez az alkatrészellátás is biztosított a kisteheralkatreszek.hu webáruházon keresztül!
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.